Wojtek Fiedorczuk - Żarty Zebrane


Mariusz Kulig
Mariusz Kulig

Durnota

Vor 4 Tage
MICHAL PUTEK
MICHAL PUTEK

jest dobry!!! mega!!! to jest mocne, orginane i naprawde zajebiscie inteligentne. nietypowe poczucie humoru, trudne ale to trzeba czuc! wtedy ubaw po pachy gwarantowany :D spostrzeganie dziwnych zyciowych sytuacji (abstrakcyjnych dla myslacego czlowieka ) oraz jego przenikliwosc potwierdza jego mistrzostwo !!!

Vor Monat
Tolek Banan
Tolek Banan

"Kozaczysko"! !-)

Vor Monat
Senpai
Senpai

A przed stand upem reklama z Bendlerem i Lotkiem :D

Vor Monat
P M
P M

dobry pajac

Vor Monat
Kamil W
Kamil W

http://m.youtube.com/watch?v=s3viNuVxSqo

Vor 2 Monate
Dominik Oberlan
Dominik Oberlan

Co on pier*doli na tym początku haha ale stand up klasa

Vor 2 Monate
Thomas Samarski
Thomas Samarski

Inteligencki zarcik...od czasu do czasu cos konkretnego...Inny zart. Mysle ze na zywo lepiej niz na Youtubie

Vor 2 Monate
Robert Rutkowski
Robert Rutkowski

Ja tego sotatniego nie zrozumiałem.

Vor 2 Monate
Marcin Opa
Marcin Opa

Piekna abstrakcja. Czapki z glow!

Vor 3 Monate
jane 25
jane 25

Super. Mi się podoba.

Vor 3 Monate
sy zu
sy zu

Najlepszy!

Vor 3 Monate
Waldek K
Waldek K

Wchodzę do warzywniaka i od razu mam sto pomysłów

Vor 3 Monate
Kudkudak
Kudkudak

Facet jest po prostu genialny i .

Vor 3 Monate
Jezyk Konkel
Jezyk Konkel

Hyba jestem tępy bo nie skumalem

Vor 3 Monate
AmaDi
AmaDi

Żarty, srarty, mi nie podłazi, całe stand upy oglądam, tego nie mogę. Fala hejtów stulejarzy chętna na jebanie.

Vor 4 Monate
fabcu
fabcu

Naczelny komik dzbanów mających zryte berety od oglądania tvn, taki Szechter Stand Upu, Ojciec Standapor TVN, w górę krzesła je..ć tvn

Vor 4 Monate
Pio Kol
Pio Kol

Pierdół dalej antypolsko niech reszta niewiernych zacznie wierzyc w propagande

Vor 4 Monate
John Cena
John Cena

Czy on zawsze to samo opowiada? Ja pierdole... To juz bylo na Plazywce w Warszawie.

Vor 4 Monate
adameklpp
adameklpp

kosmos !!! odważnie i o to chodzi!

Vor 4 Monate
kurwyjebac isieniejebac
kurwyjebac isieniejebac

chuj w dupe psom dla leszczy bede katem

Vor 4 Monate
Daniel Dolebski
Daniel Dolebski

a odpale se jeszcze raz dla hecy :D

Vor 4 Monate
Natalia Morawska
Natalia Morawska

Najlepszy EVER. 😂

Vor 4 Monate
Marta Zgutczyńska
Marta Zgutczyńska

Cudowny!

Vor 4 Monate
kris rybak
kris rybak

No, miszcz! Nie do podrobienia, opary absurdu mnie duszą w pokoju! ;)

Vor 4 Monate
Ranger 123
Ranger 123

Fiedorczuk najlepszy😃

Vor 4 Monate
SeyursVLOG
SeyursVLOG

Fiedorczuk jak dla mnie najlepszy

Vor 4 Monate
Mariusz B.
Mariusz B.

Lubię jego twórczość w całości :-) jak puszczam znajomym jego najlepsze żarty według mnie na yt to patrzą na mnie dziwnie xD

Vor 4 Monate
meanraax
meanraax

mozna inteligentnie rozsmieszyc? mozna. a nie tylko o ruchani i sraniu...

Vor 4 Monate
Tom Biskup
Tom Biskup

Wojtkowi brakuje jeszcze scenicznej ogłady ale żart z gatunku tych lepszych. Kibicuję i czekam na więcej!

Vor 4 Monate
Side Up
Side Up

Kojarzy ktos snnd up gdzie opowiadany jest zarcik jak sie bawil z dzieckiem podrzucam robil pierdzonki w brzuch tylko to byl pogrzeb tego dziecka?? kto to powiedzial ? bylo gdzies ale zgubilem :/

Vor 4 Monate
Side Up
Side Up

Dzieki wielkie dzieki tobie znalazlem :)

Vor 4 Monate
Michal Kozioł
Michal Kozioł

Antoni Syrek-Dąbrowski jak dobrze pamiętam jest to z programu Everyman

Vor 4 Monate
DJ HIENA
DJ HIENA

Takie w kit lekki uśmiech się pojawił ale żeby od razu płuca wypływać i ooo fajerwerki z dupy tak dobrze to nie jest a ten kot na końcu to jakaś pomyłka

Vor 4 Monate
TheImatrixix
TheImatrixix

Bezbłędny komentarz.

Vor 4 Monate
Szarki Pies
Szarki Pies

+1

Vor 4 Monate
Mateusz Kiszka
Mateusz Kiszka

Bardzo mi się podoba humor Pana Wojtka! Do tego taka niespodzianka w formie Pana Tomasza:))

Vor 4 Monate
Undead FoXx
Undead FoXx

Na początku zapowiadało się nudnie ale później petarda

Vor 4 Monate
MACABRA123456789
MACABRA123456789

Panie Wojtku, postawił Pan poprzeczkę bardzo wysoko. Gratuluję. Deska rozjebała.

Vor 4 Monate
Paweł Graszek
Paweł Graszek

Do takiego Paczesia czy Gizy to podjazdu nie ma. Mało co wywołało u mnie śmiech. Prędzej mały uśmieszek ale z tym też nie szalałem

Vor 4 Monate
Evo X
Evo X

co on pierdoli?.. :|

Vor 4 Monate
robert wysocki
robert wysocki

Wojtek Ty mistrzu abstrakcji ;)

Vor 4 Monate
u lok
u lok

Mi się nie podobało...cieszę się że pan Wojtek ma swoją publikę..i pozdrawiam ale końcówka z tłumaczeniem to już krojenie cebuli..

Vor 4 Monate
lifekult6000
lifekult6000

Platynowy występ. Nie sposób go nie docenić. Najwyższy poziom pomysłu. Aż chciałoby się napisać coś śmiesznego w komentarzu, ale czym to by było w porównaniu z powyższym?

Vor 4 Monate
MRkapio1908
MRkapio1908

Kurwa kocham typa 😂😂

Vor 4 Monate
Ruda Oli
Ruda Oli

Panie Wojtku, dzięki! :D

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

i kwiat...

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

a nie czeka dwon nichuja

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

bulbul, nice

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

juz nie biora ani udzina

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

w ochoczo i knac, przewidywatrz

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

nie z sadu z miesnego

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

testefan jezd ochrona w lokolu, sam wiesz gebo

Vor 4 Monate
dominik misio
dominik misio

standup i standup, do dup, na wodke bys z kolegami, a nie...nie ja nie ty nie on, yyyyyy

Vor 4 Monate
Michał Glinka
Michał Glinka

Wojtek, to jest dobre:)

Vor 4 Monate
kopruch696
kopruch696

przyznaję że kompletnie do mnie ten humor nie trafia. Może kwestia nastawienia, może wykształcenia ;). Za pewne na żywcu siedziałbym nie trybiąc klimatu. nie rozbawiło mnie nic, jedynie deska do prasowania dała do myślenia bo tez jestem na działalności :P. Dobrze wiedzieć żeby sobie Wojtka odpuscić. Oczywiście szanuje go i pozdrawiam.

Vor 4 Monate
Grzegorz M.
Grzegorz M.

"No i z czego się głupki śmiejecie?" Gdybyście się nie śmiali, może by sobie poszedł. Tanie, wyciągane na siłę pseudo żarty. Dno. Mam nadzieję, że nie płacą mu z moich podatków.

Vor 4 Monate
Rafaellos
Rafaellos

Niesmieszny 😑

Vor 4 Monate
Karwasz Barabasz
Karwasz Barabasz

takie średnie to

Vor 4 Monate
Uleczka Kropeczka
Uleczka Kropeczka

Co za poziom abstrakcji! Coś wspaniałego! Bardzo chciałabym z Panem Wojtkiem pójść na piwo!

Vor 4 Monate
Rafał J
Rafał J

Wyjaśni mi ktoś ostatni żart z tego występu, bo też nie rozumiem :D

Vor 4 Monate
Rafał J
Rafał J

MrLayzzz Czyli zrozumiałem, ale o tym nie wiedziałem xD

Vor 4 Monate
MrLayzzz
MrLayzzz

Komizm tego żartu nie wynika z jego treści, a sposobu podania. Fiedor powtarza żart widzowi, który nie zrozumiał, co jest samo w sobie absurdalne i dlatego śmieszne.

Vor 4 Monate
Bogan Markowicz
Bogan Markowicz

Koty ;)

Vor 4 Monate
Pan Marek z Budowy
Pan Marek z Budowy

Wojtas wyższy poziom szydery i love it. Tomas Cat Polish Johnny Knoxville

Vor 4 Monate
Zerst24
Zerst24

Najlepszy stand up jaki obejrzałem w życiu!

Vor 4 Monate
Bartosz Szydlik
Bartosz Szydlik

Geniusz :D

Vor 4 Monate
SuperZiminski
SuperZiminski

Nie ma nic bardziej polskiego niż polskie obozy śmierci.

Vor 4 Monate
pomorzedesignerskie
pomorzedesignerskie

:D

Vor 4 Monate
4nheru
4nheru

Potrafi rozbawić, a także jak na prawdziwy standup przystało - przekazać w żartach swój punkt widzenia, jakąś merytorykę. Począwszy od zauważenia, że w Polsce poziom kształcenia jest fatalny, że na arenie międzynarodowej Polska nie ma się czym pochwalić, określił ją jako miejsca zbytu dla zużytych towarów z Niemiec a Polaków jako antysemitów którzy chodzą w ubraniach po Niemcach. Chwilę później Pan Wojciech przytacza anegdotkę o polskich dresiarzach okradających go z wyższego wykształcenia. Całe szczęście pod koniec swego występu, Pan Wojtek w trosce o mniej lotnych widzów, wskazuje wprost powód wyzysku na przedsiębiorcach i przerośniętej biurokracji w kraju, sformuowaniem "ku*wa, PiSowskie państwo", by już chwilkę później dodać, że "za Platformy tego nie było". Świetny komik.

Vor 4 Monate
PROMillenium
PROMillenium

Trzeba mi było tego zjebanego humoru Żydowskiego, jest nie do podjebania... (piszę to przed oglądaniem,czuję że będę miał z mózgu pranie, odpalam jointa i zaczynam niekończące się śmianie...).

Vor 4 Monate
Patryk Patla
Patryk Patla

Baaaardzo przeciętne..żarty na siłe..głupkowate i mega proste jakby pisane na szybko..byle by coś mieć Bywają od innych żałosne wiec to ujdzie

Vor 4 Monate
Ad fi
Ad fi

panie fiedorczuk mam zart jak sie nazywa zona kota? kocica! hajsu nie chce

Vor 4 Monate
Ad fi
Ad fi

kurwa wiedzialem ze kot kurwa wiedzialem

Vor 4 Monate
Mat Florek
Mat Florek

RYJ Michała LEJI rozpierdala, lampi się jak szpak w pięć złoty, usiadłeś w pierwszym rzędzie to bazuj coś a nie cfaniaka zgrywasz!

Vor 4 Monate
Ad fi
Ad fi

panie fiedorczuk ja cos musze panu powiedziec to je dobre to je dobre na maxa gratuluje wygrywa pan pralke ;D

Vor 4 Monate
Jan Kowalski
Jan Kowalski

Jednak nie dałem rady do końca.

Vor 4 Monate
Mr4hitch
Mr4hitch

21:17 brakowalo mi spojrzenia na jakas dziewczyne i „oo a na pania mam tylko jeden” :D

Vor 4 Monate
Kamilwariat1
Kamilwariat1

ahhh Dziadek ;)

Vor 4 Monate
Ad fi
Ad fi

w rodzinie to nie jest dobrze ocenianie :D:D:D:D ha ha ha

Vor 4 Monate
Z typa
Z typa

kciuk w gore, za checi.

Vor 4 Monate
Hanna Wojcik
Hanna Wojcik

klepanie po grzbiecie dla Kota ;)

Vor 4 Monate
Hanna Wojcik
Hanna Wojcik

jakosciowo ... super!

Vor 4 Monate
KolejNaTory
KolejNaTory

Ale umiejętności aktorskie przednie!

Vor 4 Monate
KolejNaTory
KolejNaTory

Połowa żartów dość słaba.

Vor 4 Monate
swat159951
swat159951

11min, styknie

Vor 4 Monate
Mariusz Lechowski
Mariusz Lechowski

Inteligentne żarty nie dla wszystkich :P " to jest żart nie na miejscu, [...] to taki żart na wynos " -padłem :D

Vor 4 Monate
DAMIAN STANIEC
DAMIAN STANIEC

NOOOOOOOO R O Z P I J E R D O L I Ł PAN ZWOJE ! GENIALNY STYL ! A JAK WJECHAŁA DESKA NA FIRME TO WYPLUŁEM PŁUCA !!! SZACUN ! - BEST OF THE BEST !

Vor 4 Monate
Tomasz
Tomasz

Facet cos pieprzy ze klnie na wizji bo publika lepiej chwyta a synkowi musi cos kupic tak czy inaczej. Pytam sie czy syn jest zdrowy ? Mowi sie jaki ojciec taki syn.

Vor 4 Monate
Michał Ignatowski
Michał Ignatowski

Słabe, nie nie hejt, po prostu słabe. Ani razu sie nie zasmiałem

Vor 4 Monate
Dziaduffication
Dziaduffication

Zarty Żebrane! :D

Vor 4 Monate
jankowiaczek
jankowiaczek

ale suchary

Vor 4 Monate
Monika Kaprysek
Monika Kaprysek

Kot też dał radę 😀

Vor 4 Monate
Mściciel Gnida
Mściciel Gnida

Panie Wojciechu wspaniałe żarty żebrane.

Vor 4 Monate
Arek KA
Arek KA

słabiutko

Vor 4 Monate
Krzysztof FckIslam
Krzysztof FckIslam

Uwielbiam jego specyficzne poczucie humoru :D

Vor 4 Monate
zelaznyaptekarz
zelaznyaptekarz

Występ powala i zacheca na obejrzenie na żywo

Vor 4 Monate
Luko
Luko

Hugo bossy....zazenowalem sie taki suchar...

Vor 4 Monate
Daniel Bednarczyk
Daniel Bednarczyk

Tomasz Kot nie zawiódł mnie. Ten drugi też dobry.

Vor 4 Monate
frasobliwy
frasobliwy

średnie

Vor 4 Monate
Darth Niko
Darth Niko

Wojtek Fiedorczuk jak zwykle mistrzowsko pokazał klasę komika, który może rozbawić do rozpuku stawiając na inteligencję widza, a nie bazując na głupich i infantylnych żartach

Vor 4 Monate
Łukaś
Łukaś

Uau, całkowity meksyk w głowie bardzo fajny występ

Vor 4 Monate
Sebastian Sierant
Sebastian Sierant

Czytam komentarze i nie wierze. Naprawde niektorzy nie kumaja o co chodzi w zarcie z pomyslami? Na pierwszego goscia ma 2 pomysly, na drugiego tez 2 a na trzeciego 0 pomyslow. Wychodzi ze na 3 gosci ma 4 pomysly czyli srednio 1,33333 pomyslu na goscia. Jak wchodzi do Urzedu i jest harmider, duza kolejka a Wojtek od razu ma 100 pomyslow to wystarczy podzielic przez 1,33333 i wychodzi ze on od razu wiedzial ze w kolejce stalo 75 typa. To z kolei dowodzi ze Wojtek zarabiscie szybko i dobrze liczy nawet w harmidrze. Czyli ze w jednym z poprzednich zartow, co niby nie potrafil pomoc corce w prostej matematyce to Was wystrychnal na Dudka! Proste! Mi od razu cos podpadlo z ta wizyta u rodzicow Poli bo wiem ze Wojtek nie lubi sushi.

Vor 4 Monate
Tvp Inowroclaw
Tvp Inowroclaw

Sebastian Sierant. Dobra sam jestem glupi, puenta bylo to ze zawiesil pytanie

Vor 3 Monate
Tvp Inowroclaw
Tvp Inowroclaw

Sebastian Sierant. Ja pierdole yoda sie odezwal. Smieszna tutaj jest prostota, wiec opcje sa 2 a) 2 pomysly b) 0 pomyslow. Jest to smieszne jak to skleisz debilu( to tez bylo proste)

Vor 3 Monate
Paltegumi
Paltegumi

Dalej nie rozumiem

Vor 3 Monate
Jarek Sok
Jarek Sok

Zacny z ciebie człek. Ja jeszcze wyczytałem z tego żartu, że na tego co nie ma pomysłu, to własnie jest taki pomysł, żeby zrobić z niego głupka. Więc niby nie ma na niego pomysłu, a jednak ma.

Vor 3 Monate
beardglebbeard
beardglebbeard

Dzięki,człowieku!

Vor 4 Monate
Monika Goniowska
Monika Goniowska

żart na wynos :D Fiedorczuk bardzo inteligentny człowiek, fajny stand-up robi :)

Vor 4 Monate

Nächstes Video